دیانادیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مایامایا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ديانا و مایا فرشته كوچولوهاي مامان و بابا

عکسهای دیانای خوشگلم از 4 ماهگی تا 8 ماهگی

1393/5/29 16:13
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

 

این همون عروسک کیتی که عزیزم از کوچولوییهاش دوسش داره

سس

jodakonande(www.shabhayetanhayi.ir) (15)

ریلکسیشن دیانا جونم

jodakonande(www.shabhayetanhayi.ir) (17)

دیانا خانم با کلاه حمام

دیانا تو باغچه دایی مهرداد جونش

اینجا دخترم تلاش میکرد برای سینه خیز رفتن 花だよ。お花 のデコメ絵文字

عسل مامانی 見てね(^◇^)┛ キラキラ のデコメ絵文字

عاشق اون موهای فرفریتم عزیزم 見てね(^◇^)┛ キラキラ のデコメ絵文字

jodakonande(www.shabhayetanhayi.ir) (16)

به به خوردن دیانا جیگری キラキラ のデコメ絵文字

مخفیگاه دیانای شیطون

خاله ریزه و قاشق سحرآمیز

نفس بابا طرفدار تیم ملی

دیانا و مهراد جون

نانازی من

دیانا جون پارک ساعی

دختر بالرین من

دیانا جون ژیمناست

جوجه کوچولوووو

دختر زورگوووو

دیانا در سرزمین عجایب

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان مبینا
29 مرداد 93 16:43
دیانا جون خیلی نازه به منم سر بزن
مهرشاد
5 شهریور 93 10:09
سلام ديانا جون من عشق مني نانازي دلم برات تنگ شده
مامانی
پاسخ
سلام مهرشادجونم تو هم عشق مني دل منم برات خيلي تنگ شده . يادته به من با شيشه شير ميدادي
وحيد
5 شهریور 93 16:34
قربونت برم دختر خوشگلو خوش عكسم ماماني درست ميگه بدنت خيلي انعطاف داره به قدري كه من بعضي مواقع كه كاراي تورو نشونشون ميدم ميترسن و جيغ ميكشن. موهات هم كه كلي طرفدار داره همه از موهات تعريف ميكنن. آخه خيلي موهات پرپشت و نازه
وحيد
5 شهریور 93 16:38
دياناجون عشق بابا! تو خيلي تو غذا خوردن مامانيو اذيت ميكني. مخصوصا شير خشك كه ديگه خيلي بدت مياد و با سختي ميخوري وماماني نگرانت شده اما غذاهاتو حرفه اي برات درست ميكنه كه جبران بشه. سوپ ماهيچه و عدس و رشته و فرني و حريره بادوم و كره و.........مرتب بهت ميده.
بابا وحيد
5 شهریور 93 16:43
براي مسابقات جام جهاني برزيل كلي برنامه داشتيم. اين عكست قبل از بازي ايران و بوسني بود كه اگه ميبرديم صعود ميكرديم به مرحله بعد و من و ماماني و تو آماده بوديم كه بريم خيابون جشن بگيريم اما حيف كه نشد. درضمن طراح صورتمون هم ماماني بود.