دیانادیانا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
مایامایا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

ديانا و مایا فرشته كوچولوهاي مامان و بابا

تولد 3 سالگی دیاناجون، قلب مامان و بابا

1395/9/22 23:39
نویسنده : مامانی
2,100 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو این روز قشنگ بهترین آرزوهارو برات دارم 145.gifگل زیبای من تولدت مبارک عشقم ني ني شكلكروز جمعه 95/9/19 تولد دیانای نازنینم بود دخترم 3ساله شد عشقم چقد زود داری بزرگ میشی آخه من برای این روزات دلم تنگ میشه  یه تولد خیلی کوچولو برات ترتیب دادیم با حضور خاله جون مهدیه اینا و عمه سمانه جونت شب که خوابیدی خونه رو تزیین کردیم 09300000و چون شخصیت کارتونی توت فرنگی کوچولو و دورا رو خیلی دوست داری بادکنکاشو برات گرفتیم و نصب کردیم و عروسکای مورد علاقتم گذاشتیم و کیکتم عکس توت فرنگی کوچولو بود همینطور ناهار هم غذای مورد علاقه شمارو آماده کردم بله ماکارانی و اسنک میخواستیم که صبح بیدار شدی سورپرایز بشیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد اما تو شیطون بلا 4 صبح که بیدار شده بودی آب بخوری تزییناتو دیدی و کلی خوشحال شدی و از خوشحالی دیگه خوابت نمیبردخلاصه با کلی وعده وعید دادن به شما دوباره خوابیدی zibaو دوباره 8 صبح همه رو بیدار کردی که بیدار بشیدني ني شكلك دیگه تولدمه برقصیمني ني شكلكدخترکم ،عروسکم امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال و خوشبخت و پیروز باشیziba05300000

عکس تولدت مبارک , عکس تبریک تولد , عکس تولد متحرک , دانلود عکس تبریک تولد عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

راستی یه اتفاق زیبایی که دو روز قبل تولدت رقم خورد 01100000به درخواست خودت کلاس ژیمناستیک ثبت نامت کردیم ني ني شكلكو اولین جلسه کلاست رو رفتی و به معنای دیگه زندگی اجتماعیتو شروع کردی 17.gifاینم مبارکت باشه.موفق باشیني ني شكلك

    

    ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

یکی از بهترین روزهای زندگی مامانی و بابایی روز تولد توستروزی که فرشته کوچولومون به دنیا اومد ني ني شكلكو زیباترین لبخند دنیارو در چهره معصومانه تو دیدیمیه خاطره از روز به دنیا اومدنت رو برات میگم : یادمه که خیلی دوست داشتم اولین نفری باشم که وقتی به دنیا اومدی ببینمت اما بیهوش بودم و بابایی اولین نفر شد خوش به حالشني ني شكلكوقتی داشتم به هوش میومدم از بابایی پرسیدم دیانا سالمه ؟ وزنش چقدره؟ بابایی گفت آره سالمه خیلی کوچولو موچولوعهوزنش 2450 هست همینکه اینو شنیدم زدم زیر گریه چرا اینقد وزنش کمه؟ totalgifs.com aniversario gif gif 40.gifبابایی هم دلداری میداد و میگفت خیلی ماشالا سالم و کامله و حتی اصلا نیاز به دستگاه نداره آخه خوشگلم عجله داشته زود اومده دیگه totalgifs.com aniversario gif gif 86.gif کوچولوعه اما انقدر ناز و خوشگله که ببینیش غش میکنی totalgifs.com aniversario gif gif 68.gifبعدش خواستم که ببینمت ولی چون هنوز کامل به هوش نیومده بودم چشمام باز نمیشد و چشمام تار میدیدtotalgifs.com aniversario gif gif 82.gifبه زور چشمامو نگه میداشتم که ببینمت اما زود بسته میشد و زودی خوابم میبرد totalgifs.com aniversario gif gif 43.gifدوباره وقتی بیدار میشدم به بابایی میگفتم خوب ندیدمت دوباره بیارش ببینمشtotalgifs.com aniversario gif gif 77.gifبابایی راست میگفت انقد ناز و خوشگل بودی 03100000که زودی غش میکردم و تازه خوابمم میبرد

ني ني شكلك  

فرشته نازم زیباترین نگاه ، نگاه توستني ني شكلكقشنگترین صدا تپش قلب توستني ني شكلك زیباترین ترانه صدای گریه های کودکانه توستني ني شكلكوقتی خندیدی انگار همه زیبایی ها دنیارو به من هدیه دادن وقتی اولین قدمو برداشتی انگار هیچ اتفاقی به زیبایی این نیستوقتی با لهجه زیبای کودکانه گفتی ماما جانی دوباره گرفتم و باور کردم بزرگ شدم و مامان شدموقتی با اون دستای کوچولوت انگشت دستم رو توی مشتت میفشردی دلم لبریز از عشق میشدني ني شكلكپس مهربونم دستهای کوچولوتو میبوسم zibaو ازت تشکر میکنم که به زندگیم رنگ زیبای امید دادیعاشقانه میخوانمت و صادقانه دوستت دارمziba

I LOVE U yasgroup.ir 72 عکسهای متحرک و باحال عشقولانه

 

پسندها (1)

نظرات (0)