دیانادیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مایامایا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ديانا و مایا فرشته كوچولوهاي مامان و بابا

دیاناجون یکساله شد

1393/9/19 15:55
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com happy-birthday gif gif 07.gif  totalgifs.com happy-birthday gif gif 04.gif

دیانای عزیزم Baby Girl Polka Dot Clip Artامروز بهترین روز زندگی مامان و باباسشکلکهای جالب و متنوع آروینسال گذشته در این روز زیبای پاییزی برای من و بابا یه اتفاق خیلی زیبا افتاد و برامون قشنگترین خاطره رو به جای گذاشتما در این روز باارزشترین هدیه رو از خدا گرفتیم امروز روز تولد فرشته کوچولوی مامان و بابا دیانای عزیزمونهالان که این مطلبو مینویسم تمام خاطرات اون روز تو یادم مرور میشهیادمه که وقتی تورو آوردن که مامانی ببینه تو اون حالت  نیمه بیهوشی چشمامو به زور فشار میدادم که خوب نگات کنم و اون صورت قشنگتو ببینم ali-mahsaو زیبایی اون لحظه رو هیچوقت با هیچ کلامی نمیتونم توصیف کنم07100000عزیزم یک ساله شدی و من و بابایی روزای خوب و قشنگیرو در کنارت گذروندیم و هر روز وابستگی و دلبستگیمون بهت عمیق تر میشه ماه من این روز قشنگو بهت تبریک میگیم 13800000و برات همیشه آرزوی سلامتی و شادی داریمتولدت مبارک بهترینم عاشقانه دوستت داریم 06300000

totalgifs.com happy-birthday gif gif 03.gif  totalgifs.com happy-birthday gif gif 11.gif

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
19 آذر 93 16:08
دایانا جان تولدت مبارک. عزیزم ماشالله چه بزرگ شدی. خدا نگهدارت باشه. بوس بوس