دیانادیانا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مایامایا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

ديانا و مایا فرشته كوچولوهاي مامان و بابا

بازم تعیین جنسیت

1392/5/14 16:36
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 شنبه بعدازظهرمن و بابایی تصمیم گرفتیم که دوباره بریم سونوگرافی تا ببینیم توی وروجک پسری یا دختر؟!!   بازم مامانی بعد کلی انتظار وارد اتاق سونوگرافی شد و به خانم دکتر گفت برای تعیین جنسیت اومدم ولی خانم دکتر گقت نی نیت بازم پشتشه و نمیشه تشخیص داد hopeless smiley emoticon منم ناراحت شدم گقتم این وروجک مارو سرکار گذاشته خانم دکتر یعنی هیچ راهی نداره که مشخص بشه؟ crying girl emoticon خانم دکتر گفت تا نچرخه به سمت ما نمیشه تشخیص داد.برو یکمی پیاده روی کن و یه چیز شیرین بخور شاید بچرخه بعد بیا دوباره سونو کنم. با بابایی رفتیم بیرون 20دقیقه پیاده روی کردیم ، یه بستنی هم خوردیم و برگشتیم پیش خانم دکتر شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومےخانم دکتر تا دستگاهو گذاشت رو شکم مامان گفت پاشو پاشو یه دختره لوسه  خلاصه مامانی ضایع شد چون حدس میزدم پسر باشی چون خیلی شیطونی ولی خیلی خوشحال شدم بابایی هم که نگو از خوشحالی نمیدونست چیکار کنه  من و بابایی فهمیدیم که تو یه دختر شیطونه شکمویی  خوب زودتر میگفتی که مثل مامانی عاشق بستنی هستی شکمو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:51
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir